jana wang

BURUAN

BURUAN

Khamis, 11 Februari 2010

Pelepah Takdo Dahan pun Jadi

ptg rabu 10hb Feb 10 jam 05.40pm sajo ronda bwk merbuk utk latihan jdi denak, siap ja dlm dok menyorok ttiba ado plak yg melambung dopan mato.apo laie pokok sawit takdo maka apo yg kato sodap jo lah dahan pon dahan lah.....
videox lama nunggu dah terjun 3x anggar dah kene racik takdan BH nak anggok pon .....

8 ulasan:

junaidi a.k.a hachiroku77 berkata...

tahniah sifu.... terserlah ayu mu.....prenggggg

Zul berkata...

Tanniah atas semangat juang anda ez hebat hebat

CHILI DE' NGUKU berkata...

ekau ni pacak mano pun dapek jang...ntah2 x pacak racik pun dapek...tahniah bro ats pembungkusan..

2ez berkata...

kok x pacak racik hmmm...dapek tgk yo BB kene tale kat BH hahaaa.....rayo cino ni ladung sapo kosong leh tlg simpan burung kemayan, pahang nie....dah set jumaat naik sabtu spanjang ari melaman raso2 mcm lobih seko dapek nie....

CHILI DE' NGUKU berkata...

den dah janji dgn nak main area bera selatan rayo cina nieaaa...apo cerito???

2ez berkata...

roger nnt soh Li N9 dok area triang tunjuk lokasi mana BH power yg dia x dpt tangkap

azmi bin abdullah berkata...

Perghhhh...mantap BrO.
lopeh ni ekau boh kek daun lalang lak yo BrO.
baru gompak...ha ha ha.....

Zack berkata...

Hehehe!Ladung den kosong laie,buleh boh bh kemayan tu.Dapek pikat guk 2 den yg dari kemayan tu jumpo member satu kg.