jana wang

BURUAN

BURUAN

Isnin, 12 April 2010

BH PERASMIAN RACIK EDISI 3rd


Sabtu 10hb April 2010
cuaca agak dukacita, gerimis mengundang sepanjang hari, BB lambung guk tiada yg bersahut, kata x disambut.....namun diteruskan jua usaha kecewa jua penyudahnya.....

Alih BB dok pelepah, sampai sekor atas racik sulam, terus mlambung pelepah sebelah aik celir sgt BH nie...ttiba BB dok tegak dan cemas....rupa2 nya seekor ular hitam dok menjalar ke arah BB.

dok kata kok ekau ular ekau poie jauh2, kok ekau jin den pasong kau kat pangkal sawit ni!!!!

Ular tu terus pusing turun pangkal sawit dan berlalu dlm longgokan pelepah sawit...den pon bungkus terus balik, mano tau kok dio ajak otai eh naya den

AHAD 11hb April

meronda arah kg TEMERIS, BH terjah langit pehhhh....cantik nie....tapi ekor bercabang, x best la....

sudah eh ari dah tengahri masuk "KOBUN NIOR DATO` AM", hehehe jumpa plak geng nak kuar balik. Apa lagi sembang2 mcm hal sampai kuar citer kene kojar dek rimau pon ado, bukan Pak Belang....x tau spesis apa....nasib umur panjang.

TTIBO......

BH dah nganggok2 atas angga, apalgi....zaassssss.....

3 laman open oleh 3 pemikat....dah siap seeting laman, BB dok kutip batu, pasir, ranting sambil memusing jer....aik apa hal plak nie...

Dan BB pon bukak la Lambung GUK vibrate 2-3x, entah mana dtg sepatah x dengar bunyi, BB pon anggok anggar mana BH nie....x kan BH bisu .....x dak game arini....tapiii...

ACARA PEMBUKAAN DAN PERASMIAN RACIK BUATAN TANGAN berhasil;



BH rendang daun puding rupanya, garang semacam jo....dah kene racik, masih anggok2 lagi dan terdiam hati dup dap, kene ke x...2x BH sangkut kaki den pon kuar dr kelambu halimunan, BH dok pandang den, den pon pandang BH mmbatu diri nak tgk BH kelupur nak test racik putus, ke dak....namun akhirnya....dlm jut jua adanya....sms beberapa geng....racik hasil buatan tangan sendiri dah boleh nangkap...secara rasminya.....

5 ulasan:

Long berkata...

salam

waaaaa.tapau lagi noooo.tahniah.sakan sungguh

fbaqia berkata...

Tu diaaaa, racik power sudah maree. lepas ni boleh oder plak...

Zul berkata...

wah GARANG tahniah tuan E2Z

2ez berkata...

hehehee BB bayar dendam lama, dekat 2 bulan BH x mau beradap akhirnya.....baru dengar anggok anggar hehehehe....lega ati skit.
thanx

azmi bin abdullah berkata...

dey...racik aku mane daaa....