jana wang

BURUAN

BURUAN

Jumaat, 8 Oktober 2010

HASIL TANGAN OTAI HULK HOGAN a.k.a ALWI BETING


Baru beberapa bulan merapat ukhwah dgn otai nie...10 tahun dahulu terkenal di kuala lumpur area pantai dalam. kini beliau balik kampung di parit tinggi, beting. mula beraksi melaman sekitar umur 9 tahun. Gelaran banyak tapi popular dgn nama "Hulk Hogan" kerana misai dan iras wajah seakan sama dgn wresler tu...selain itu dikenali " Tok Awie @ Alwi. Umur lingkungan 60 - 70 tahun.

Sekarang beliau layan merbuk kerana faktor kesihatan x leh lama mencangkung pacak racik, lutut dah goyah...main merbuk senang naik kantau jer....

kepakaran beliau anugerah tuhan membikin catok labu, jebak dan sangkar layang. setelah membooking 2 bulan baru ler kini ia menjadi miliki ku sebagai cnderahati kenangan hasil tangan beliau....

pandangan atas (top view)
hasil ini agak seni rotan manau dan seni halus tangan beliau ni agak murah dinilai dgn wang ringgit....tapi demi persahabatan dilaman....kita nilai la value kerjanya.

pandangan bawah...


tiada pembantu one man show.....kerja sorang lambat ler siap "Q" panjang tuuu...

8 ulasan:

fbaqia berkata...

Memang cantik sangkar layang tu bang.... buleh letak denak paling power.

Terkukur Coob125z berkata...

SAYA MINAK LAYANG TU...MCM MANA NAK HUBUNGI CIK ,KALAU BOLEH SAYA NAK SECEPAT MUNGKIN.KALU BOLEH SAYA HARAP CIK TOLONG TALIPON NO SAYA YE..0129135028.BASRI.TERIMAKASIH

2ez berkata...

uiks...mano leh cepat...den pon tunggu gilir 2 bulan tuuu...kojo tangan manual bukan mesin...kono ikut turn....booking dulu

Syam@temeran tekukur berkata...

salam........cifu den ni dulu.....klu jumpo laie kirim salam kt dio......ckp je syam damansara....dio konal punyo.....bnyk konangan den gan dio nihh....ekau himpit2 la bnyk ilmu org tua tu....

Muzahid berkata...

salam..ni tak silap kwn alwi burung gelarannya..dulu tinggal di kampung kerinchi..pastu pindah ke taman bukit angkasa blok 6 ..dulu pernah keje kat F&N tak silap kwn .. kalo betul lah dia yg dimaksudkan awok rapat2 kan saf dengan dia..bab mikat burung ni memang keje dia :-)

2ez berkata...

BETUL...BETUL....BETULLL....den dah ngam dah...on list melaman mmg roger... kok sapo2 nak bjumpo leh datang kuala pilah kg parint tinggi roger den sama...almaklum beliau nie...uzur skit ....mungkin beberapa hari @ minggu mendatang beliau akan naik kolompo nak beli pekakas , dawai tembaga dan lain-lain buat sangkar atau jebak...

Terkukur power berkata...

salam.....betul2....Umh aku kat atas umh dier jer...blok 6 gak...Sifu aku buat tali kaki burung dulu...kalau jmp kirim salm kat dier....Ckp jer anak Aris blok 6 mesti dier kenal....Aku kt Ipo skrg.....Institut veterinar Ipoh.....

Terkukur power berkata...

salam....Betul tu....Sy dlu tinggal tingkat atas dr umh dier....blok 6 gak...Sifu buat tali kaki burung tuu...lame dah x jmp dier...sesape free tlg kirim kn salam sy kat dier....Ckp dgn dier, anak :"Haris" mesti dier kenal nyer.....Sy skrg kt Ipoh....Institut Penyelidikan Veterinar....