jana wang

BURUAN

BURUAN

Selasa, 16 Mac 2010

XTVT - High Risk


Memandangkan BB meluruh dan bulu temucut meliputi, kira domam la sonang bwk melaman pon x perform spt sblmnya maka inilah masa utk bertukar mode.

AH BB (ayam hutan baru bunuh)pinjam kat kawan2 dekat nie....tapi dah 2 minggu macak masuk hutan lom gak dapat sekoq pon ujung2 nnt BB ni den buek lauk pitam den macak x yo maun dtg blago. Ayam hutan kawasan sini cellir tahap gaban mmg sombong ninjau pikat pon x mau.....nak poie jauh2 takut kantoi....masak den pikat nie baru munuh sekoq lagi pon kawan den nie kojo kelang drebar lori. hari ahad jo dapat poi jelajah so dio bg den soh ajaq la....dio tau dah jd pikat jer.....den yo yg susah so sambil2 bikin racik, ado maso nie la acara den lakukan kat sini maka tiadalah laporan tangkapan BH terkukur.....laporan AH x leh masuk sini nnt kene reman hehehehehe...TST

5 ulasan:

PEMBIAK BAKA AYAM SERAMA DAN SABUNG berkata...

ayam utan pon ada baka gak kan abg..ada baka tepuk..dsb..saya tak tahu tapi ada org gitahu..kalau kiter kacuk ngan ayam kampong, leh wat denak lagi ker..

Azmi bin Abdullah berkata...

hati-hati geng! malang tak berbau...kalau kontut siapaleh bau eh...he he...

2ez berkata...

hehehe sapo kentut sendiri la bau....pastu org trdekat kiri kanan baru menyebar jauh....tapii...tembak ke bawah apsal lak idung yg kene...

ayam utan nie....kok dr baka ori utan payah skit nak jadi kene kacuk2 skit bru jd....dr segi permainan ayam yg penting tepuk tu...kok kurang tepuk ader skit kurang AH mau blaga...mcm gorila kan tepuk dada nak tunjuk ego dia....mcm tu la ayam nie....bila kacuk dgn ayam kampong dari segi suara akan rosak kokok keras skit mcm halau jer....

Zul berkata...

wah wah tukar angin timur laut ke barat daya ke

2ez berkata...

apa la majal punyo pikek ayam.....ayam liar sampai leh brkubang plak deh....x mau agah brlago....kmpunan den lauk ayam potang nie...bru balik macak ayam hah.....kono buek racik ayam ranjau plak nak arap racik lago jo keliuq lauk ayam....